søndag 8. februar 2009

Morsdag!

Her er kortet mammaen min fikk i dag. Sammen med et nytt WII spill. Hun er helt hektet etter å ha fått WII til jul. Vi fikk det ikke i gang, da. Et eller annet som ikke ville virke som det skulle, men det går seg vel til. Jeg har Brukt stempel fra Stamp-It, og en gammel tekst jeg har skåret ut fra resten av stempelet. Tror det er fra Ditten og Datten, men er neimen ikke sikker.

De neste 3 er laget til Gode Minner. De har feiret 5 år i disse dager, så derav bursdagskort og kurv. Den fylte jeg med fargerike karameller.
Valentinekurven har jeg fylt med Love Hearts.







Ha en fortsatt strålende søndagskveld!


1 kommentar:

Kirsten Aune sa...

Åååå - gurimalla så mange nyyydelige kunstverk du har laget i det siste, Åse!! Dette sommerfuglstempelet er jeg så glad i. Det er definitivt en av mine favoritter. Jeg er så glad i sommerfugler!!

Det er en stund siden jeg har vært på bloggbesøk hos deg nå, og jeg har virkelig gått glipp av mye!
Takk for masse inspirasjon!

Jeg ønsker deg en riktig god uke.
Klem fra Kirsten