onsdag 18. februar 2009

Bryony og valentine

Jeg synes dette motivet er så nydelig! Tror nok at jeg kommer til å bruke det masse! Det er fra Susana's Custom Art and Card Design. Fantastisk service der, en av mine favoritter!
Beklager skikkelig dårlig bildekvalitet her... I tillegg har jeg jo duset kantene. Det var så mørkt. Vel vel. Det ble som det ble!

Her har jeg brukt den nye pregeplaten min. Jeg vet jeg er litt treg. Har ønsket meg den sååå lenge nå, så det var ingen vei utenom.


Dette er kortet min kjære fikk på Valentine dagen. Motivene fra Whiff of Joy .

Også fikk han dette hjertet med sjokoladehjerter i. Motiv og tekst er fra North Star stamps. De er også nydelige!








Ha en strålende dag!


4 kommentarer:

Iren sa...

Så mye lekkert! Nydelige alvekort og esker du har laga!

Aud sa...

Utrolig lekre kort!♥
Bryony er et av mine favoritt-stempler, hun er bare sååå søt!

Marianne sa...

Så kjempe fine kort!!!!! Skjønner du liker det stempelet ja :)

Audhild sa...

Nydelige kort du har laget. Synes stemplene fra Susana er så lekre. Det øverste av disse kortene dine var kjempeflott.