onsdag 6. mai 2009

Den forsømte bloggen...

Og det går vinter og vår mellom hvert innlegg.
Jeg lager litt. Veldig lite egentlig, men noe i alle fall. Jeg tar bilder. Noen ganger. Men så er det det å redigere de, og legge de ut i bloggen. Det er det verre med.

Her er i alle fall et konfirmasjonskort jeg har laget. Igjen med sommerfuglen til Stempelglede.
I tillegg har jeg brukt scroller fra Grunge Collection, Ornate Collection, og tekst fra Til Konfirmanten.

Også et lite minikort med motiv fra Susana's Custom Art & Card Design.


Nyt maiværet, som har vært helt nydelig i det siste!

2 kommentarer:

Kirsten Aune sa...

Jeg kjenner meg veldig godt igjen, Åse. Jeg blogger også i rykk i napp... ;)
Du lager i hvert fall kjempeflotte kort - i nydelige farger og med mange herlige detaljer!

Ha en fin kveld.
Klem fra Kirsten

Iren sa...

Så skjønne disse også var!!!