onsdag 7. januar 2009

Januar allerede?

Vel, tiden flyr som kjent veldig fort. Og selvom jeg akkurat rakk å komme i mål med julekortene, rakk jeg ikke ta bilder av de.
Denne rakk jeg da. Juleesken fylt med sjokolade, laget etter denne malen

Her har jeg brukt stempel fra Whiff of Joy og tekst fra Snuppeline design, og papir fra 3ndy papir

Og i 2009 har jeg vel bare laget denne. I akkurat samme farger ser jeg. Har blitt så glad i denne fargekombinasjonen. Den ble gitt videre i går, så bildene ble, også her, tatt i svært mangelfullt dagslys...






Jeg har brukt samme papir som over - fra 3ndypapir. Og stempler fra Stempelglede.
Håper alle har hatt en fin start på det nye året!

5 kommentarer:

Marianne sa...

Takk for hyggelig hilsen i bloggen min, og takk forat du la meg til i lista de. Regner med at det er ok at jeg legger deg til på min da..

Du verden for et lekkert pyramidekort. Fargene var et syn !! Gleder meg til å følge deg fortsatt

Klem, Marianne

Iren sa...

Heia og takk for hyggelig hilsen i bloggen min. Det er bare koselig at du legger meg til lista di det gjør jeg herved med din blogg også ;o) Du har laga så masse flott! Det siste kortet her og den pyramiden var så lekkert!!!

Klem fra Iren

Maya sa...

Åhhh så nyydelig eske,lekkert malt motiv!
Og den pyramide esken var bare lekker!!
Herlighet så masse flotte detaljer!
Klem fra Maya :)

Desirée sa...

Så flott da! Pyramiden var jo bare lekker! Fine farver også!

Han kattepusen var jo bare sååå søt! For en herlig liten sak, kos deg masse med han! De blr jo så fort store!

Klem fra Desiree

Marianne sa...

Åååå så utrolig fint!!! Lekker pyramideboks. Har ikke kommet så langt til å ha laget en sånn jeg da.
Pro markers er gøy, men jeg trengte litt innføring altså...
Meldte meg på Scraporama og jeg, blir med?