onsdag 10. desember 2008

Award!!! Og kalender

Jeg har fått en award!! Jippi! Den har jeg fått av Marianne , og det ble jeg kjempeglad for. Dette sier den:
"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere,som igjen må velge seg åtte nye.Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres."

Så var det det da, om at jeg skal gi denne til åtte personer. Men; etter å ha tatt en kikkerunde, ser jeg at enten har folk den, eller den "ligger på vent" under kommentarer. Da lar jeg den bli liggende, men jeg deler den gjerne med dere som kommer innom.

Så har jeg laget kalender til min kjære mann også. Den har bare ventet på å bli ferdig pyntet. Den har vært i bruk altså. Og siden jeg gikk tom for disse knottene, måtte jeg finne på noe annet lurt. Ble ikke enig med meg selv, men så fant jeg en ide her . Små sirkler punchet ut, brettet og festet med en hjertebrad. Kalenderen er fylt med melkesjokoladehjerter og små lapper.







5 kommentarer:

Desirée sa...

Nydelig kalender, skikkelig flott! Og de julekortene dine, lekre!!

Ha ei fin helg!

Klem fra Desiree

Nina sa...

Hvilken flott kalender! Christian er jammen heldig med en kone som pusler så godt rundt ham! Og siden din har blitt kjempefin,

Marianne sa...

Oj så utrolig fin kalender du laget!!!!

Maya sa...

Nyyydelig julekalender!
Lekre detaljer og farger!
Ha ei flotters helg,
klemmer fra Maya :)

Kari sa...

Takk for koselig besøk i bloggen min! Du lager så mye fint! Skal titte inn her etter jul når det blir litt roligere tider - et slik brettekort som du har lenger ned på siden her har jeg lyst til å prøve meg på også.