mandag 10. november 2008

Endelig noe nytt og blog candy

Først og fremst har Desiree en fantastisk blog-candy i sin blog her Desiree kort og godt

Nå skulle jeg laget en fancy link til bildet av alt det flotte hun gir bort,men hvor mye jeg enn prøver - og leser "tutorials" får jeg det ikke til!!! Tror jeg blir sprø av manglende forståelse her! Skal nok få det til til slutt!

I alle fall.... mitt nye. Denne boksen fylt med fyrstikker fikk en tidligere arbeidskollega av meg denne uken. Hadde noen fyrstikker til overs etter å ha laget kalender. (litt lenger ned på siden...) Inspirasjonen fikk jeg her
Bibbi







Og dette er kortet hun fikk. Jeg har brukt Distress Stickles på sommerfuglen. Den var litt uvant, men jeg liker hvordan den blir seende ut!






Så var det farsdagskortet pappaen min fikk i går. Jeg ser bildet ikke ble helt heldig i møte med blitzen, men... det får jo bare være sånn.








Her er kalenderen som har stått halvmontert på pulten en stund. Eller halvmontert... jeg hadde i alle fall limt sammen eskene.













3 kommentarer:

Marianne sa...

Så masse fint du lager. Litt lyst til å hive meg ut på en fyrstikkeske kallender jeg også, men redd jeg ikke finner noe til å ha oppi den :)
Hyggelig å møte deg på Haloween! Og mannen din som alltid smiler : )

Ha en flott kveld!

Desirée sa...

Åj så mye flott du har laget! Det kortet til kollegaen din var nydelig!

Takk for at du er med på blog candyen min!
Ja plages iblant jeg også med ting jeg vil gjøre i bloggen, så skjønner godt du blir irritert, er ikke alt som er like enkelt.

Klem fra Desiree

Anonym sa...

Å du sa at kalenderen ikke ble så fin....tullejente. Den er kjempefin. Jeg kopierer noe....synes det er litt vanskelig å finne på ny pynt til mine...og jeg skal jo lage en til min snille søster... Tror hun blir glà.
Klem fra Hildur