fredag 5. desember 2008

Utfordring nr 1 StampARTic

Tenkte det økte motivasjonen til å lage hvis jeg fulgte en utfordring, så her er da resultatet. Det ble litt skjeve og rare bilder - og blitzen er ikke grei mot mikroperler. Men det er nå engang grått og trist og lite lys ute...





Jeg synes den brettingen ble så effektfull jeg, at jeg lagde et til mens jeg var i gang. Samme farger og mønsterpapir -forsåvidt samme pynt også, men et annet inntrykk siden motivet er så forskjellig.




Jeg har brukt pyntepapir fra 3ndy, stempel fra hÄnglar, Papirloftet og Stempelglede, engelen er klippet ut fra pyntepapir fra 3ndy.

6 kommentarer:

Camilla sa...

Sååå flotte julekort!!
Takk for at du deltar.
Klemmer fra Camilla

Kathy sa...

Wow!! Both your cards are so pretty!! Love the Hanglar in the first one and the colors that you have used!! Also the image on the second one is beautiful as well!! :)Kathy

Marianne sa...

Wow så lekkre kort!!!!!!

Maya sa...

Så utrolig mye lekkert du har laget!! *dåne*

Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg,
klem fra Maya :)

Marianne sa...

Har en liten sak til deg i bloggen min : )

God Jul!!!!

Minelly sa...

FOR et nyyydelig kort!!